Известие

Collapse
No announcement yet.

Спортни Пружини ...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    значи по-добре с обикновени пружини и обикновени ам. от колкото спортни пружини и обикновен аморт. по простата причина че аморт. който имаш е изчислен за друг размер пружини и не работи правилно а когато ам. не работи като хората цялата една идея за по-устойчива кола в завой се разпада

    ---------- Post added at 15:18 ---------- Previous post was at 15:17 ----------

    за тея пари да си беше купил нови ам. щеше да има по-голям ефект...
    Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8v

    Comment


    • #92
      Първоначално публикувано от tribaleo Покажи съобщение
      значи по-добре с обикновени пружини и обикновени ам. от колкото спортни пружини и обикновен аморт. по простата причина че аморт. който имаш е изчислен за друг размер пружини и не работи правилно а когато ам. не работи като хората цялата една идея за по-устойчива кола в завой се разпада

      ---------- Post added at 15:18 ---------- Previous post was at 15:17 ----------

      за тея пари да си беше купил нови ам. щеше да има по-голям ефект...
      Карал ли си хубави спортни пружини или само си спамиш?
      Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
      ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор - 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана

      Comment


      • #93
        да карал съм, определено не е за нашите пътища и определено е страшна глупост да сложиш спортна пружина и обикновен ам!!!!
        Last edited by tribaleo; d.m.y г., 15:42.
        Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8v

        Comment


        • #94
          Първоначално публикувано от tribaleo Покажи съобщение
          да карал съм, определено не е за нашите пътища и определено е страшна глупост да сложиш спортна пружина и обикновен ам!!!!
          Нещо много си се заблудил Първо разгледай принципа и устройството на амортисьора и пак помисли върху това което си написал. Няма нищо лошо да сложиш по-ниски и твърди пружини на заводски амортисьор.
          Last edited by oem; d.m.y г., 15:49.
          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

          Comment


          • #95
            Хора, всеки сам преценява какво да сложи на колата си. Безсмислени спорове водите! Според мен разстоянието, което ми се е получило отзад не е нормално. На какво може да се дължи? Възможно ли е пружините да са поомекнали? Мисля, че няма как да е от амортесьора.
            www.t-auto.bg

            Носачи ATEC, Авточасти, Масла Bardahl, Motul, Castrol, Mobil < - клик

            Comment


            • #96
              страхотно, слагайте и съветвайте хората да си слагат така....после да не се чудят обаче защо се сгъва цялата пружина се едно няма ам. .. аз не разбирам това беше при мен от капацитета сложил пружини амаа типично по български пари за ам нямал...и не сложил...все едно да сложиш спортно гърне последно само и да чакаш някакъв ефект...айде стига глупости ...
              Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8v

              Comment


              • #97
                Заблуждаваш се защото си карал кола на 10 години още със заводските си амортисьори. Няма значение че са еднодействащи. Ако са нови с червен айбах няма грижи. И колата си седи не чак толкова ниска колкото с поизносени амортисьори.

                И ДА. Може да падне колата ако амортисьорите са износени или изпуснали. Както пада и когато минеш от газо/маслени към изцяло маслени (с два пръста на долу си).

                С червен айбах можеш да си сложиш напълно нормална серия амортисьори газови, двойнодействащи и няма да имаш грижи.
                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                Comment


                • #98
                  червен айбах с напълно здрави ам. (аайбаха го продадох човека е мн доволен а ам. са си ми на колата и в перфектно състояние (или поне така излизат на теста) а в сервиза няма да Ви казвам какво казаха по въпроса за спортни пружини и обикновен ам. за да не обидя някой
                  Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8v

                  Comment


                  • #99
                    Кажи де какво толкова? Какво са казали мозъците? Защото много интересно ще е как моята 56-ца си дойде от Италия с червения айбах и аз тука я карам 5 години без никакви проблеми, и на тръскалката също няма грижи.
                    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                    Comment


                    • OEM според теб възможно ли е такава пружина да омекне и да не става вече? Питам за да знам къде да търся проблема.. в амортесьора или в пружината...
                      www.t-auto.bg

                      Носачи ATEC, Авточасти, Масла Bardahl, Motul, Castrol, Mobil < - клик

                      Comment


                      • е какво да кажат...казаха че само пълен идиот може да слага само пружини даже бяха очудени че така е дошла защото обикновено в бг правят такива половинчати работи...и пак не ми стана ясно как ам като е предвиден за по-голяма и мека пружина ще се справи с по-малка и доста по твърда...? това че колата върви нормално не значи че е нормално да се прави това?
                        Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8v

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от tribaleo Покажи съобщение
                          е какво да кажат...казаха че само пълен идиот може да слага само пружини даже бяха очудени че така е дошла защото обикновено в бг правят такива половинчати работи...и пак не ми стана ясно как ам като е предвиден за по-голяма и мека пружина ще се справи с по-малка и доста по твърда...? това че колата върви нормално не значи че е нормално да се прави това?
                          Я обясни как работи амортисьора и защо трябва да се справя с пружината, след като ни наричаш идиоти??? Аз съм със синьо Кони и обикновени амортисьори и ще ти кажа, че след смяната на обикновените пружини /които бяха чисто нови/ колата стана много, ама много по-стабилна. Сега си позволявам да минавам с 150-160 на места, където преди с 130 км/ч ми се изправяше косата. Ако си изясниш функцията на амортисьора ще е много полезно. Относно тестовете на амортисьорите нищо не мога да кажа, но по споделеното от хора с опит е безполезно. Те и на техническия преглед ми казаха, че спирачките ми са добре, но сега, като смених дискове и накладки, опредлено спира по-добре.
                          Last edited by rossenvn; d.m.y г., 18:18.
                          Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
                          ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор - 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана

                          Comment


                          • Само безсмислени спорове и философстване.... никой не каза нещо което да ми е в полза... на къде е тръгнал този форум?
                            www.t-auto.bg

                            Носачи ATEC, Авточасти, Масла Bardahl, Motul, Castrol, Mobil < - клик

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от Ivanov_ Покажи съобщение
                              Само безсмислени спорове и философстване.... никой не каза нещо което да ми е в полза... на къде е тръгнал този форум?
                              отдавана е тръгнал...към общи приказки.
                              Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
                              ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор - 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана

                              Comment




                              • Първоначално публикувано от rossenvn Покажи съобщение
                                Я обясни как работи амортисьора и защо трябва да се справя с пружината, след като ни наричаш идиоти??? Аз съм със синьо Кони и обикновени амортисьори и ще ти кажа, че след смяната на обикновените пружини /които бяха чисто нови/ колата стана много, ама много по-стабилна. Сега си позволявам да минавам с 150-160 на места, където преди с 130 км/ч ми се изправяше косата. Ако си изясниш функцията на амортисьора ще е много полезно. Относно тестовете на амортисьорите нищо не мога да кажа, но по споделеното от хора с опит е безполезно. Те и на техническия преглед ми казаха, че спирачките ми са добре, но сега, като смених дискове и накладки, опредлено спира по-добре.
                                Гледай сега, първо никой не съм наричал идиот не случайно не исках да кажа какво е казал човека ако прочетеш на горе се вижда..другото което е казаха ми че пружината се е сгъвала докрай доста често и все едно си на "лагерна количка" и така си и беше на возене..обясниха ми че това е защото е със спортни пружини и с обикновен амортисьор което е напълно логично...(както все още ми е чудно как така ще правиш нещо на половина? слагаш пружини ниски и твърди а не сменяш ам. за мен лично или нещо се прави като хората или не се прави) другото което е това не са някакви "технически лица" от пункт за прегледи а са сериозни хора които мн добре знаят какво правят и защо го правят. И пак ти повтарям ако искам да обида някой го обиждам..просто изразих мнение и това което ми казват извинявам се някой ако се е засегнал от това. Аз лично съм много доволен след като махнах пружините..колата ми не е толкова ниска и е много по-добре за пътищата ни...с над 140 карам само на магистрала и за там се държи много добре.

                                ---------- Post added at 22:41 ---------- Previous post was at 22:37 ----------

                                Първоначално публикувано от Ivanov_ Покажи съобщение
                                OEM според теб възможно ли е такава пружина да омекне и да не става вече? Питам за да знам къде да търся проблема.. в амортесьора или в пружината...
                                да, възможно е
                                Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8v

                                Comment

                                Working...
                                X